Dikom symbol

Blogg om digital markedsføring

  

10 tips for å lykkes med nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Det er mye å tenke på når man skal komme i gang med nyhetsbrev. Her er våre beste tips for å lykkes.

Hva bør et nyhetsbrev inneholde?

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

 Sitter du klar med innhold som skal inn i ditt neste nyhetsbrev? Her er våre beste tips for hva et nyhetsbrev bør inneholde.

Hvordan forbedre åpneraten for nyhetsbrevet

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Et optimalisert nyhetsbrev har ingen verdi om det ikke blir åpnet. så hvordan får du opp åpneraten?

Ny nettside? Da trenger du en kravspesifikasjon

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 6 minutter lesetid

Går du med tanker om å lage en ny nettside for din bedrift? Eller kanskje du er på jakt etter en ny løsning som skal erstatte din eksisterende nettside? Da anbefaler vi deg å lage en kravspesifikasjon. I denne bloggartikkelen gir vi noen tips på hvorfor og hva du bør inkludere i en

Hvor ofte, og når bør man sende nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Det kan være vanskelig å vite hvor ofte, og når man bør sende ut nyhetsbrev. Her er våres beste tips for hvordan du kan finne en plan som passer for deg.

Hvorfor sende nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Er nyhetsbrev en markedsføringsform du bruker, eller vurdere for din bedrift? 

Generasjon Z inntar arbeidslivet

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Når vi nå forstår millenniumsgenerasjonens arbeidsvaner og holdninger, er generasjon Z på vei inn i arbeidslivet. Hva betyr det for digital markedsføring når disse, født med mobil i hånden, blir en del av målgruppen? 

Betalt annonsering – hvordan velge rett kanal

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Hvilke kanaler skal man velge for å få mest mulig ut av annonse-budsjettet, og hva skal man tenke på når man velger kanal?

Hvordan skal du rapportere på digitale kampanjer?

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Du har satt i gang din første inbound marketing kampanje. Det er nå på tide å rapportere på de SMARTe målene du satte i begynnelsen. I denne bloggartikkelen gir vi deg noen tips på hvordan du kan gjøre dette.

Hvordan dele blogginlegg i sosiale medier

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Når du har skrevet et godt blogginnlegg må det ut i verden, og deles i sosiale kanaler.