Dikom symbol

Blogg om digital markedsføring

Hvordan skal du rapportere på digitale kampanjer?

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Du har satt i gang din første inbound marketing kampanje. Det er nå på tide å rapportere på de SMARTe målene du satte i begynnelsen. I denne bloggartikkelen gir vi deg noen tips på hvordan du kan gjøre dette.

Hvordan dele blogginlegg i sosiale medier

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Når du har skrevet et godt blogginnlegg må det ut i verden, og deles i sosiale kanaler. 

Hvorfor burde du blogge

Av: Helene Holth - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Vil du ha mer trafikk til nettsiden din? Les våre tips til hvordan blogg kan bidra til dette!

Hvordan finne gode søkeord etter "long-tail"-prinsippet?

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid

Hvorfor er søk viktig, og hvordan skal du finne de gode søkeordene. Vi gir deg noen tips om hvordan du kan gå frem.

Hvordan følge opp etter en kampanje

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Husker du å planlegge for det som skal skje etter at noen har konvertert på en kampanje du har satt opp?

Hva er en landingsside?

Av: Helene Holth - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid

En landingsside skal lede den besøkende til å gjøre en bestemt handling. Det kan være å bli abonnent av nyhetsbrev, kjøpe noe eller ren lead generering. Les og lær mer om landingsside i denne artikkelen

Hvordan sette SMARTe mål

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid

En av de viktigste forberedelsene du gjør for en digital kampanje er å sette mål. Disse målene bør være såkalte SMARTe mål. I denne blogg-artikkelen forteller vi deg hvordan du går frem.

Hvordan måle effekt av trykte medier

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Vi ønsker å måle så mye som mulig når vi kjører en kampanje, men hvordan kan vi måle annonser i trykte medier?

Hva er WordPress og hvordan komme igang?

Av: Helene Holth - Digital markedsfører | 6 minutter lesetid

WordPress er et CMS-system som kom på starten av 2000-tallet. I denne artikkelen går vi inn på hva WordPress er, og hvordan du kommer i gang. 

4 enkle steg for valg av betalingsløsning til nettbutikken

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 1 minutter lesetid

Skal du sette opp en nettbutikk for din bedrift?