Dikom symbol

Blogg om digital markedsføring

  

Status og trender for inbound salg

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid

I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva slags utfordringer selgere møter i dag. Rapporten sammenligner resultater fra team som bruker inbound-metodikken med outbound.

Hvordan annonsere på LinkedIn

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Vurderer du annonser på LinkedIn? Det er mange gode grunner til å vurdere denne kanalen for annonsering. Vi har laget en enkel veiledning for å sette opp en annonse med tips for hva du bør tenke på for å få mest ut av dine annonser.

Å ha riktig salgsverktøy er avgjørende for å lykkes med salg

Av: Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 4 minutter lesetid

Selgere opplever at det blir vanskeligere å få tak i prospekter via telefon. Det gjør at mange kvier seg for å ringe. Fortvil ikke, det finnes en løsning. Skal du lykkes med salg bør du ha en plan og riktige salgsverktøy. Her skal jeg ta for meg noen av verktøyene.

Status og trender for inbound marketing

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid

Rapporten "The 2018 State of Inbound" er en årlig rapport som HubSpot gir ut. Få med deg høydepunktene fra rapporten i vårt blogginnlegg.

INBOUND 2019: 7 Nyheter i HubSpot som du vil elske

Av: Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 6 minutter lesetid

Årets HubSpot nyheter bærer preg av et ønske om å gjøre plattformen enklere og mer kraftfull.

Hvorfor bør man ha en bedriftsside på LinkedIn

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

I et hav av sosiale kanaler kan det være vanskelig å velge hvilke kanaler man bør prioritere. Man må ikke nødvendigvis være på alle, men velge de riktige, de kanalene som passer for bedriften, og hvor man kan nå sin målgruppe.

Hvorfor «one page» nettsted kan redusere synlighet i Google

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid

I denne bloggartikkelen går vi gjennom hvorfor du bør tenke deg godt om før du velger en «one page» løsning for ditt nettsted.

Hva er 0-klikk i Google?

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid

Du har helt sikkert benyttet deg av det når du har gjort et søk i Google, men kanskje ikke reflektert over det. Først en definisjon

Hvordan selge i 2019

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Salg har et dårlig rykte. Man tenker fort på pågående selgere som ikke gir seg før de har solgt det de ville, uavhengig av om det var noe du hadde behov for eller ikke. Men salg kan også være noe positivt. Det kan, og bør, være å hjelpe eksisterende kunder og nye potensielle kunder med et

Inspirerende salgstrening med fokus på vekst

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid

I mai deltok vi på salgstrening med Dan Tyre fra HubSpot. Det var åtte inspirerende og intense uker ledet av en engasjert Dan Tyre. Av alt vi var gjennom er dette det jeg vil løfte frem som det aller viktigste for oss i Dikom.