Dikom symbol

Blogg om digital markedsføring

Hvordan optimalisere LinkedIn-siden til din bedrift

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Har bedriften din en side på LinkedIn? Er den optimalisert og brukt regelmessig? Jeg var nylig på et veldig nyttig kurs hos Virke med Mona Fimreite og vil dele noe av det jeg tok med meg fra kurset her. 

Hva er service level agreement (SLA)?

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid

SLA er en avtale mellom en som tilbyr en service og kunden. Avtalen sier noe om hva som omfattes av tjenesten når det gjelder kvalitet, tilgjengelighet og ansvar. Vi har skrevet om hva vi mener skal være med når det gjelder nettsider og nettbutikk.

10 tips for å lykkes med nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Det er mye å tenke på når man skal komme i gang med nyhetsbrev. Her er våre beste tips for å lykkes.

Hva bør et nyhetsbrev inneholde?

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

 Sitter du klar med innhold som skal inn i ditt neste nyhetsbrev? Her er våre beste tips for hva et nyhetsbrev bør inneholde.

Hvordan forbedre åpneraten for nyhetsbrevet

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Et optimalisert nyhetsbrev har ingen verdi om det ikke blir åpnet. så hvordan får du opp åpneraten?

Ny nettside? Da trenger du en kravspesifikasjon

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 6 minutter lesetid

Går du med tanker om å lage en ny nettside for din bedrift? Eller kanskje du er på jakt etter en ny løsning som skal erstatte din eksisterende nettside? Da anbefaler vi deg å lage en kravspesifikasjon. I denne bloggartikkelen gir vi noen tips på hvorfor og hva du bør inkludere i en

Hvor ofte, og når bør man sende nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Det kan være vanskelig å vite hvor ofte, og når man bør sende ut nyhetsbrev. Her er våres beste tips for hvordan du kan finne en plan som passer for deg.

Hvorfor sende nyhetsbrev

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid

Er nyhetsbrev en markedsføringsform du bruker, eller vurdere for din bedrift? 

Generasjon Z inntar arbeidslivet

Av: Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Når vi nå forstår millenniumsgenerasjonens arbeidsvaner og holdninger, er generasjon Z på vei inn i arbeidslivet. Hva betyr det for digital markedsføring når disse, født med mobil i hånden, blir en del av målgruppen? 

Betalt annonsering – hvordan velge rett kanal

Av: Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid

Hvilke kanaler skal man velge for å få mest mulig ut av annonse-budsjettet, og hva skal man tenke på når man velger kanal?